XX. mendeko Euskararen Corpus estatistikoa
Testuingurua
Telebistak gazteen denbora librearen gain zer eragin duen gogoetatzeko balio izan zuen horrek.
Gainera, familia hautatu batzuetako haur eta gazteen telebista ikusteko ohiturak ikertu ziren.
Azkenik, irakasleek eta ikasleek txosten bat egin zuten elkarrekin, gazteen telebista-programetako kontsumoari buruz.
Horietako publikazio batzuren testuetan zehar mezuen kalitatea aztertzen saiatu ziren.
Azkenean,
Bereziki, saltzaileen iturrietako informazioa ebaluatzen saiatu ziren.
Bukatzeko,
Lan hori egiteko Zinemako Instituto Britaniarreko materiala erabili zuten eta, berebat, aldizkari eta egunkarietako artikuluak, gaiari buruzko testuen azterketa egiteko.
1. Ikasleei filme bat nola egiten den esplikatzea.
2. Teknika zinematografikoak erabiliz, kontsumitzaileen arazo batzuk konparatzeko eta baloratzeko aukera ematea ikasleei.
3. Bideoa erabiliz ikasleei beren artean komunikatzeko aukera eskaintzea.
4. Pelikula baten produkzioaren alderdi tekniko desberdinak neurtzeko gai egitea ikasleak.
Helburu horiek lortzeko, ikasleek bi pelikula produzitu zituzten eta, ondoren, eskolan eman eta eztabaidatu zituzten beste ikasleekin.
Lehenengo filmean, kontsumoaren alderdiak atzitzen saiatu ziren Londreseko iparraldean
Bigarren filmean, beren egoera azaltzen saiatu ziren kontsumitzaile bezala kolegioko kantinan.